Usługa Wedding Bar badź Event Bar trwa 8h od wejścia gości na salę w której odbywa się event. W tym momencie barmani jak i bar są gotowe do działania. Oczywiście mogą Państwo przed podpisaniem umowy wydłużyć naszą usługę o ile dnia kolejnego nie mamy zaplanowanych innych imprez. Zastrzegamy sobie prawe do przedłużenia czasu naszej pracy podczas trwania usługi. Wydłużenie czasu naszej pracy należy skonsultować przed podpisaniem umowy. Koszt wydłużenia pracy jednego barman o każdą dodatkową godzinę wynosi 200 pln netto. Pracujemy maksymalnie do godziny 2:00. W przypadku odległości powyżej 200 km kiedy impreza kończy się później niż godz. 1:00 organizator zobligowany jest do zapewnienia noclegu.
Nie wszyscy nasi barmani pracują w stylu Working Flair na takim poziomie jak pozostali trenujący na co dzień tę dyscyplinę. Każdy z barmanów potrafi proste triki szeroko pojętej pracy techniką working flair.
W naszych szeregach są barmani, którzy specjalizują się w miksologii – gdzie priorytetem jest smak. Kolejną grupą są barmani czynnie startujący w zawodach flair. Po wykupieniu usługi Pokaz Barmański flair mają Państwo pewność, że taki barman będzie pracował za barem podczas Państwa Eventu/Wesela. A jeżeli czas na to pozwoli na pewno elementy pracy techniką working flair zagoszczą podczas jego pracy.
Nie ma możliwości, żeby zabrakło nam asortymentu. Na podstawie doświadczenia w organizacji Eventów mniej więcej wiemy ile koktajli zejdzie podczas danego Eventu. Zawsze jesteśmy zaopatrzeni na zapas aby uniknąć powyższych sytuacji.
– wynajem mobilnego baru do obsługi gości,
– obsługę barmańską przez 8h trwania imprezy ( możliwość wydłużenia obsługi ),
– wysoki standard obsługi gościa oraz profesjonalizm naszych barmanów udokumentowany wywiadami, filmami wideo – odwiedź zakładkę blog,
– odpowiedni ubiór barmanów dostosowany do charakteru imprezy,
– sprzęt barmański oraz barowy,
– praca w widowiskowym stylu working flair,
– dodatki barmańskie (rurki, mieszadełka, serwetki, wykałaczki),
– obsługę techniczną baru (montaż/demontaż),
– aranżacja stanowiska,
– odpowiednia ilość pięciu rodzajów szkła (old fashioned, shot, hurricane glass, martini glass, long glass),
– menu drinków tworzone indywidualnie na życzenie Pary Młodej,
– transfer baru we wskazane miejsce,
– atrakcje dodatkowe – konkursy oraz pokaz barmański,
– owoce, syropy, napoje,
– szeroki wachlarz alkoholi,
– lód
Odpłatnie dostarczamy coolery oraz lód na wesele.
Zajmujemy się wszystkim od A do Z. Jednak na prośbę organizatorów, możemy podzielić się obowiązkami co do zakupu poszczególnych składników, jeśli uznamy to za stosowne rozwiązanie.
Serwowanie szampana oraz drinków powitalnych to Nasza dodatkowa usługa, która urozmaici początek każdego przyjęcia. Serwujemy szampana w kilku formach, w połączeniu z ziołami, owocami oraz w postaci ciekawych drinków powitalnych, rozbudzających podniebienie. Podczas przygotowywania oferty, zasugerujemy Państwu również kilka pozycji do wyboru.
Alkohol, który zostanie po imprezie zatrzymuje organizator.
Zapewniamy lód w kostkach oraz lód kruszony w specjalnych termoboxach. Sami produkujemy lód w kostkach, zapraszamy na naszą drugą stronę PIMP MY ICE – Produkcja lodu Hoshizaki .
Posiadamy 5 rodzajów szkła: szoty, hurricane, old fashioned, collins i long drink.
Serwujemy koktajle klasyczne – znane i cenione przez smakoszy drinków. Jednocześnie zachęcamy do wypróbowania Naszej nowatorskiej karty menu, w której proponujemy koktajle na bazie ziół, infuzowanych alkoholi i syropów, smakowych cukrów, kandyzowanych owoców oraz marmolad.
Jako firma wystawiamy fakturę VAT. Wszelkie ceny podane na naszej stronie w ofertach pdf. są cenami netto do których należy doliczyć koszt podatku VAT 23%.
Podczas oczepin serwujemy dla Państwa Młodych drinki w owocach, jak również przygotowujemy ofertę, kilku oryginalnych koktajli Naszego autorstwa, do wyboru na tą specjalną okazję.
Pomagamy w zakupie wódki, jak również w wyborze najlepszej z możliwych w przystępnej cenie. Posiadamy szerokie kontakty z przedstawicielami handlowymi oraz hurtowniami alkoholowymi.
Dbamy o kobiety w ciąży jak również o dzieci. Dla nich możemy przygotować specjalną gamę drinków na świeżych owocach i lodach. Serwujemy także odpowiedniki mojito, pina colada itp. w wersji bezalkoholowej.
Bar mobilny zajmuje 3x3m powierzchni.
Bar mobilny usytuowany jest w najdogodniejszym logistycznie miejscu na sali, tak żeby serwis był płynny, dostęp nie utrudniał załodze pracy, a bawiącym się swobodnego tańca. Organizator zobowiązany jest do zapewnienia przyłącza energetycznego w odległości maksymalnie 2 m od naszego baru.
Tak, posiadamy własne oświetlenie baru, jak również własne oświetlenie do pokazów barmańskich w przypadku gdy w pomieszczeniu jest niedostatecznie jasno.
Do obsługi wesela, imprezy proponujemy następujące rozwiązania:
Do 100 osób – 1 barman ( podczas Eventów firmowych powyżej 80 osób sugerujemy 2 barmanów )
100 – 200 osób – sugerujemy 2 barmanów – jeżeli event jest bez pokazu i są Państwo przekonani iż przy 110 osobach wystarczy 1 barman rozważymy tą sugestię
200 – 300 osób – 3 barmanów + ewentualny pomocnik ( do uzgodnienia )
Powyżej 300 osób – 4 barmanów + pomocnik barmański
Pokaz barmański jest osobną usługą, zamawianą na życzenie Państwa Młodych. W przypadku skorzystania z obsługi barmańskiej jest on wówczas tańszy.
Menu jest tworzone na życzenie organizatorów, po wcześniejszych konsultacjach. Nie przekracza 20 pozycji drinków wraz z szotami oraz drinkami bezalkoholowymi. Jest to wystarczająca ilość, aby każdy z gości kilka razy został przez nas zaskoczony odpowiednim koktajlem.
Posiadamy kilka rodzajów szkła, do różnego rodzaju koktajli. Zapewniamy je kompleksowo wraz z mobilnymi barami.
Tak, posiadamy własny sprzęt barmański.
Organizator imprezy zapewnia:
-Wolną przestrzeń do montażu baru 3m x 5m
– Wysokość 3m
– Szerokość drzwi min. 1,5 metra
– Dostęp do wody
– Dostęp do prądu
– Pomoc kelnerską do zbierania szkła z sali i baru oraz przynosząca szkło czyste na bar – istnieje możliwość odpłatnej usługi z Naszej strony
– Wyparzarkę gastronomiczną do szkła
– Windę towarową w przypadku wniesienia baru na wyższe piętra lokalu
W cenie usługi nie ma wliczonego mycia szkła oraz wynajmu zmywarki. Szkło myje obsługa lokalu, w którym odbywa się impreza, po uprzednim kontakcie z właścicielem obiektu. W przypadku imprez, w miejscach nie posiadającej zaplecza, na mycie szkla odpłatnie organizujemy zmywarkę oraz osobę zajmującą się myciem szkła.
Posiadamy własną kruszarkę elektryczną, lód kruszony przygotowywany jest na bieżąco.
Alkohol i jego ilość jest zamawiany po uprzedniej rozmowie organizatora z firmą Pimp My Bar. Zawsze jesteśmy przygotowani na sytuację, kiedy zamówiony alkohol skończy się – posiadamy rezerwy w podstawowym asortymencie alkoholowym, który uruchamiamy w kryzysowych sytuacjach.
Możemy zatrudnić osobę odpowiedzialną za znoszenie oraz mycie szkła z sali. Aczkolwiek zawsze porozumiewamy się z właścicielem obiektu – pracownicy domu weselnego, odpowiadają za zabieranie szklanek z sali oraz donoszenie czystego szkła na bar.
Tak, w kwestii organizatora leży zapewnienie noclegu dla pracowników Pimp My Bar podczas obsługi wesela kolejnego dnia oraz przy imprezach, gdzie dojazd wynosi 200 km bądź więcej.
Oferta za dwa dni nie jest sumą pierwszego dnia. Jest odpowiednio tańsza. Płacą Państwo tylko za pracę barmanów oraz dodatkowe składniki: wódka, soki, napoje, owoce, lód – w przypadku gdy zostaną wykorzystane pierwszego dnia imprezy. Decyzję o pozostaniu barmanów na poprawinach, mogą Państwo podjąć w dniu imprezy – jesteśmy na to przygotowani w przypadku, gdy impreza odbywa się w sobotę.
Przyjmujemy zamówienia na rok z góry, przydzielając kolejny rabat dla gości, którzy już wcześniej zarezerwują Naszą usługę na swoim weselu.
Nasze referencje i rekomendacje można zobaczyć otwierając zakładkę REKOMENDACJE oraz przeglądając zdjęcia z wcześniejszych projektów w poszczególnych ofertach.
Z reguły wesele obsługują panowie, jednak na życzenie klienta mamy w swoim zespole również kobiety.
Wesele obsługują barmani, jednak na życzenie klienta mamy w swoim zespole również doświadczone barmanki.
Nasz mobilny bar jest do wglądu na początku powyższego filmu – https://www.youtube.com/watch?v=Z8-hNoHD600
Montaż baru trwa 1,5 h, wraz z rozłożeniem całego sprzętu oraz charakteryzacją baru.
Obsługujemy imprezy przy własnych barach mobilnych (film gdzie został zaprezentowany nasz bar w zakładce Obsługa Barmańska Imprez), dopasowanych do charakteru imprezy. W przypadku, gdy Państwo Młodzi stwierdzą, iż bar w lokalu jest odpowiedni, jesteśmy w stanie obsługiwać przy barze restauracyjnym. Aczkolwiek nasze bary zaprojektowane są do obsługi masowych imprez, co znacząco przyspiesza serwowanie koktajli.
Tak, obsługujemy teren całej Polski. Do obsługi należy doliczyć koszty dojazdu, wg. spalania samochodu palącego 8l/100 km licząc odpowiednio z Warszawy bądź Poznania. W zależności od miejsca Państwa imprezy.